برنامه Cproxy

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

اولین پست این وبلاگ رو می خوام به یک برنامه تقریبا قدیمی ولی بسیار قوی در زمینه عبور از فیلتر اختصاص بدم.

اسم این برنامه قوی Cproxy هست که یکی از برنامه نویسان کشور جمهوری چک آنرا نوشته است، لینک دانلود را اینجا قرار می دهم، حجم برنامه حدود ۹۰۰ کیلو بایت است و در عرض چند دقیقه دانلود می شود.

۱- دانلود فایل : Cproxy1.0

۲- دانلود فایل : Cproxy1.0

بعد از دانلود و نصب متوجه می شوید که برنامه به زبان انگلیسی نیست بعد از اینکه یک آیکن کوچک در سمت راست taskbar مشاهده کردید رویش راست کلیک کرده و اولین menu را انتخاب کنید بعد از آن پنجره ای به شکل زیر را مشاهده می کنید که پنجره اصلی برنامه است سپس برای تغییر زبان به انگلیسی طبق عکس زیر به قسمت مشخص شده با تیک قرمز رفته و در قسمت مشخص شده با ضربدر قرمز گزینه زبان English را انتخاب کنید،

  

و دکمه pouzit را می زنید،

سپس برای فعال کردن برنامه تمام تیک های مربوط به Dial up connection مربوط به خودمان را زده و ok را می زنیم، از اینجا به بعد به راحتی می توانیم از همه سایت ها به دلخواه دیدن کنید. 

در قسمت preferences شما می توانید server را تغییر دهید تا هیچگونه مشکلی در استفاده از این برنامه به وجود نیاید ( البته پیشنهاد ما برای server استفاده از server انتخاب شده است).

در صورت وجود هر مشکلی آنرا در قسمت نظرات بگویید تا آنرا برطرف نماییم.

نظرات 10 + ارسال نظر
یک دوست پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

هومن چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

با سلام
من از برنامه ‍cproxy استفاده می نمایم ولی در کاربرد آن مشکلی دارم و آن اینست که وقتی برنامه فعال می شود پس از اینکه یک سایت را انتخاب می نمایم به محض ارتباط با سایت برنامه از کار افتاده و آیکن آن نیز خاموش می شود و نمی توانم از آن استفاده نمایم .
لصفاً من را راهنمایی نمایید .
با تشکر

mm پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ

ta ghabl az baz kardan avalin sait aykon roshane ama baedesh khamosh mishe va hich saity baz nemishe ... dobare ham nasbesh kardam ama kar nakar ke nakard.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ق.ظ

dddss

بنفشه یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
من از اول روش دانلودشو بلد نیستم
لطفا راهنماییم کنید

porya شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

beben in c proxy u error mideh down loadf nmishhe age mishhe baram ba rahnamay kar kardan bahasho befrest be mailam mamnon

احمد پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://skysdm.blogfa.com

بعد از چند بار برنامه میخواد رجیستر بشه واسه همین تو صفحات نمیره سریالی چیزی نداری بدرد بخوره؟
ممنون میشم

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

best ANTI FILTER چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

این برنامه رو همه وبلاگها و سایت رو وبشون گذاشتن ولی حیف از کرک

مریم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز دانلود کردم ولی عکسا باز نمیشه و یکم گیج شدم توضیح بیشتر میدی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد